Occitan

Occitan (Gascon) : Planvenguts !

Par admin joseph-saverne, publié le mardi 1 février 2011 18:12 - Mis à jour le mardi 5 septembre 2023 08:48

Adishatz monde !

Ací la pagina occitana deu licèu de l'Isla de Baish.

PRÉSENTATION DE L'OCCITAN AU LYCÉE J. SAVERNE CLIQUEZ ICI !

ISTORIC

L'occitan, dins le son variant gascon, s'ensenha au licèu de l'Isla de Baish dumpèi 1968. Se pòt enténer le parlar d'ací dins le document passejada en Gasconha hèit per d'ancians liceans.

DICCIONARIS EN LINHA

Diccionari occitan francés / francés occitan de referéncia

Conjugader en linha en occitan gascon

MÈDIA

Reportatge de TF1 sus l'occitan au licèu de l'Isla de Baish

ESCAMBIS OCCITANO-CATALANS

-Podètz véser tanben le siti oeb deu licèu de l'Assumpció d'Elx e lo licèu Aran de Vielha.

Escambi a Girona 2022 e 2023

2023 : (Fòtos de l'escambi 2023) (Article en occitan deu Jornalet) (Article en francés de la Dépêche) (Article en catalan IES N Xifra i Masmitjà)
2022 : (Article Jornalet)  (Fòtos de Girona '22) (Article La Dépêche du Midi Gers) (Article en catalan IES Narcís Xifra i Masmitjà)

Escambi a Menòrca e Barcelona 2019

Tots los documents entau viatge a Menòrca e Barcelona.

(fòtos de l'escambi a Menòrca) (fòtos de l'escambi a Barcelona ) (Article Jornalet)  (Article La Dépêche du Midi Gers)   (Article La Petite République)

Filme sus l'emigracion occitana a New York 2018

Escambi Valéncia - Xàtiva 2017

(fòtos) (Vidèo) (siti deu licèu de Xàtiva) (Lo Jornalet) (Article Dépêche Midi Gers)

Escambi dins las Valadas Occitanas d'Itàlia (Coni) 2016

(fòtos) (Vidèo) (Vidèo Jornalet) (Vidèo La Setmana)  (Catalunya Ràdio) (article de La Setmana)  (Jornalet)  (La Dépêche de Midi Gers) (A Vòste) (Le Journal du Gers)  Suu concèrt deu 02/07/16 : (Vidèo) (Le Journal du Gers)

Escambi Val d'Aran - Catalonha - Aragon 2015

(fòtos) (vidèo) (article deu Jornalet Val d'Aran) (article de l'Universitat de Lhèida) (article France 3 Sud) (A Vòste) (Jornalet) (La Dépêche Gers) (La Dépêche Comminges)

Escambi Val d'Aran 2014

Viatge a Malhòrca 2013

(La Setmana) (Lo Jornalet) (La Dépêche Dimanche) (Sud-Ouest Gers) (La Dépêche de L'Isle-Jourdain) (Fòtos) (Vidèo 1) (Vidèo 2) (Vidèo 3) (Vidèo 4) (Vidèo 5) (Vidèo 6)

Escambi a Tarragona 2012 :

(Lo Jornalet) (fòtos) (La Dépêche) (Sud Ouest)

Viatge a La Gàrdia 2011 :

(vidèo1) (vidèo2) (vidéo3) (vidèo Jornau TV Calàbria en Òc)  (La Dépêche Comminges)   (La Dépêche Gers) (Sud-Ouest) (fòtos)

Escambi a Barcelona 2010 :

(vidèo Licèu) (vidèo BTV òc) (vidèo BTV francés) (Sud Ouest) (La Dépêche) (La Setmana nº 765) (fòtos)

Escambi a las Valadas occitanas d'Itàlia 2009 :

(fòtos 1) (fòtos 2) (vidèo F3) (vidèo1) (vidèo2) (vidèo3) (La Dépêche) (La Setmana nº 714)

Escambi l'Isla de Baish - Elx 2004 :

(fòtos) (La Dépêche) (La Setmana nº 458).

Escambi l'Isla de Baish - Elx 2003 :

(fòtos) (La Setmana nº 407) (La Dépêche)- (Diari Información1) (Diari Información2)

Escambi Leucata 2002.

(Fòto)  (La Setmana)

Escambi Val d'Aran 2001.

(La Dépêche du Midi)  (La Setmana)

Correspondéncia L'Isla de Baish - Terrassa, 1997. (Letras d'escolans)